ہماری ویب سائٹ کا خاص مشن کتب اہلسنت کو فروغ دینا ہے ⬇️⚙️ Site is Processing ⚙️⬇️

CLICK HERE مصباحی لائبریری سائٹ پر اراکینِ مصباحی لائبریری آپ کا تہہ دل سے استقبال کرتے ہیں

अपनी पसंदीदा पुस्तकें खोजें کتب تلاش کریں

Thursday 3 September 2020

حال دل کس کو سناؤں آپ کے ہوتے ہوئے

شاعر : اقبال عظیم

نعتِ رسولِ آخر صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم

حالِ دل کس کو سناوں آپ کے ہوتے ہوئے

اور دَر پہ کس کے جاوں آپ کے ہوتے ہوئے


میرے تو سب کچھ ہی آقاﷺ آپ ہیں صرف آپ ہیں

اور لو کس سے لگاوں آپ کے ہوتے ہوئے


میرے دکھ کو اور کوئی چارہ گر سمجھے گا کیا

زخمِ دل کس کو دکھاوں آپ کے ہوتے ہوئے


میں کسی حاتم کے آگے اک سوالی کی طرح

ہاتھ کیوں پھیلانے جاوں آپ کے ہوتے ہوئے


میرے تو دکھ درد کے واحد مسیحا آپ ہیں

اور میں کس کو بلاوں آپ کے ہوتے ہوئے


میں بہت شرمندہ ہوں اپنے گناہوں پر مگر

یہ حقیقت کیوں چھپاوں آپ کے ہوتے ہوئے


جو ستم مجھ پر ہوئے ہیں وقت کے ہاتھوں حضورﷺ

اور میں کس کو بتاوں آپ کے ہوتے ہوئے


میرے لہجے کی تڑپ کو اور پہچانے گا کون

نعت کس کو جا سناوں آپ کے ہوتے ہوئے


آپ کا اقبال میرے ساتھ ہے تو فکر کیا

رنجِ محشر کیوں اٹھاوں آپ کے ہوتے ہوئے

                             مصباحی لائبریری    

No comments:

Post a Comment

آپ بھی اپنا تبصرہ تحریر کریں
اہم اطلاع :- غیر متعلق,غیر اخلاقی اور ذاتیات پر مبنی تبصرہ سے پرہیز
کیجئے, مصنف ایسا تبصرہ حذف کرنے کا حق رکھتا ہے نیز مصنف کا
.مبصر کی رائے سے متفق ہونا ضروری نہیں

برائے مہربانی مفید مشوروں سے نوازیں

Note: only a member of this blog may post a comment.

اپنی پسندیدہ کتب کی فرمائش کریں جلد ہی اس سائٹ پر پیش کر دی جائیں گی.ان شاء اللہ

Name

Email *

Message *

Comments Of M L

Misbahi Help Center